24 Νοε 2007

Κλεάνθης Γρίβας - Κάνναβη, μαριχουάνα, χασίς

58571.jpg picture by ouz0“Δεν υποστηρίζω τη χρήση των ψυχοτρόπων ουσιών. Αλλά υπερασπίζομαι τη νομιμοποίησή τους. Πρώτον, για λόγους ηθικούς: Κανένας εκτός από μένα δεν έχει δικαίωμα να αποφασίζει ποια ουσία θα καταναλώνω και ποια όχι. Δεύτερον, για λόγους πολιτικούς: Η κοινωνία δεν απειλείται από τις ψυχοτρόπες ουσίες. Κινδυνεύει μόνο από την κατασταλτική πολιτική της κρατικής εξουσίας απέναντι σ’ αυτές.

Το δικαίωμα να ψηφίζω και το δικαίωμα να εξουσιάζω το κορμί μου αποτελούν ουσιαστικά στοιχεία της ελευθερίας μου. Το δικαίωμα να ψηφίζω είναι θεμελιώδες στοιχείο της ελευθερίας μου ως πολίτη. Και το δικαίωμα να εξουσιάζω το κορμί μου είναι κεντρικό στοιχείο της ελευθερίας μου ως ατόμου.

Η απαγόρευση της ψήφου αίρει το δικαίωμά μου να ασκώ κάποιο έλεγχο στους διαχειριστές της εξουσίας, και συνεπώς καταργεί την ελευθερία μου ως πολίτη. Η απαγόρευση των ψυχοτρόπων ουσιών αίρει το δικαίωμά μου να εξουσιάζω το σώμα μου και συνεπώς καταργεί την ελευθερία μου ως ατόμου.” Κ.Γ.

Κλεάνθης Γρίβας - Κάνναβη, μαριχουάνα, χασίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ratings